SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Bankacılık Faaliyetlerinde Hizmet Kalitesi, Dini Hassasiyet İle Bilinirliliğin Algılanan Şeffaflık ve Güvenirlilik Üzerine Etkisi
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.7, sa.20, ss.255-271, 2019 (Hakemli Dergi)
Hızlı Feribot Taşımacılığında Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.83-107, 2019 (Hakemli Dergi)
Relational Marketing Activities in the Scale of Ataköy Marina İstanbul
Journal of International Trade, Logistics and Law
, cilt.5, sa.1, ss.28-34, 2019 (Hakemli Dergi)
A Study into the Relationships among Consumers’ Diet-Focused Behaviors, Organic Nutrition, and Environmentally Conscious Behaviors
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.17, sa.4, ss.1507-1515, 2018 (Hakemli Dergi)
LİMANLARIN BÖLGESEL VE EKONOMİK ETKİLERİ: TEKİRDAĞ-REN NEHRİ KARŞILAŞTIRMASI
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.19, sa.35, ss.757-775, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Coğrafi İşaretler ve İhracat Pazarlaması Açısından Değerlendirilmesi
DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt.23, sa.39, ss.65-82, 2018 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Geographical Indications and Export Marketing in terms of Turkey
Eastern Geographical Review
, cilt.23, sa.39, ss.65-82, 2018 (Hakemli Dergi)
STRATEGIC MARKETING ACCOUNTING IN PROVIDING SUSTAINABLE COMPETITIVE SUPERIORITY IN GLOBALIZATION PROCESS
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.15, ss.1-15, 2018 (Hakemli Dergi)
Does Locally Produced Food Create Loyalty?: An Investigation on Locavore Attitude As Control Variable
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.10/3, ss.363-384, 2017 (Hakemli Dergi)
The Role of Social Marketing in Creating Obesity Awareness and Its Effects on Life Quality
Journal of Military and Information Science
, cilt.3, sa.3, ss.66-75, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Investigation of Cruise Tourism Opportunities in the Black Sea Region in terms of Tourism Marketing and Sea Tourism
Taras Shevchenko 1ST International Congress on Social Sciences,, Kiev, Ukrayna, 11 Ağustos - 13 Mayıs 2018, cilt.1, ss.5
The Effect of Perceived Service Quality on Customer Satisfaction in Fast Ferry Transporters: An Application of Istanbul
23.Uluslararası Pazarlama Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.88-97
Brand Value Concept in Fashion Marketing: An Empirical Study on Ready-Made Clothing Sector in Turkey
6. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Aralık 2017, ss.305
Algılanan Tüketici Etkinliğinin Çevreye Duyarlı Davranış, Sağlık Bilincine Sahip Yaşam Tarzı ve Beslenme Üzerindeki Düzenleyici Etkisi
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Kongresi, Zonguldak, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2017, ss.1-20
Marketing Partitioning and Positioning of Turkish Maritime Sectors
II.GLOBAL CONFERENCE ON INNOVATION IN MARINE TECHNOLOGY AND THE FUTURE OF MARITIME TRANSPORTATION, Muğla, Türkiye, 24 - 25 Ekim 2016, ss.252-265
Kişiye Özel Deniz Turizmi:"Ege Bölgesinde Mavi Yolculuké
3. Ulusal Çevre Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 27 Eylül 2016, ss.1
Rusya ile Yaşanan Siyasi Kriz Nedeniyle Antalya İlindeki Beş Yıldızlı Otellere Etkisi
3. Ulusal Çevre Kongresi, Muğla, Türkiye, 19 - 20 Eylül 2016, ss.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Reklam Kampanyalarının Planlamasında Satış Noktasında Reklamın Önemi
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2018
Mağaza Özellikleri Açısından Tüketicilerin Mağaza Sadakat Düzeyinin Belirlenmesi ve Bir Uygulama
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2018
Assessment Of Marketing Tourism Opportunities İn Yacht Tourism İn South West Aegean Coast
Akademik Bakış Açısıyla Turizm Çalışmaları, İksad Yayınevi, Editör, İksad Yayınevi, İstanbul, ss.55-68, 2018
MARKETING OF OPTIMUM TRANSPORTATION SYSTEMS IN METROPOL CITIES: ISTANBUL SAMPLE
CURRENT DEBATES IN BUSINESS STUDIES- VOLUME 1, Aşkun, O. B., S. Selva , Gönüllü O., Editör, Ijopec Cbh Publicaitons, London, ss.233-255, 2017
Üretim, Pazarlama ve Satış
Sigorta Pazarlama, Satış, Üretim Yönetimi, Uralcan, Şebnem, Editör, T.C. Anadolu Yayınları Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.2-24, 2016