Başarılar & Tanınırlık

Yayın

52

Atıf (WoS)

44

Atıf (Scopus)

52

H-İndeks (WoS)

2

H-İndeks (Scopus)

2

Ödüller

  • Aralık 2013 Science teacher beliefs and classroom practice related to constructivism in different school settings

    İstanbul Üniversitsi

  • Mayıs 2012 Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü

    TÜBİTAK

  • Mayıs 2012 Why Turkish Pre-Service Teachers Prefer to See PowerPoint Presentations in Their Classes

    İstanbul Üniversitesi

  • Mayıs 2012 An analysis of 16-17-year-old students' understanding of solution chemistry concepts using a two-tier diagnostic instrument

    İstanbul Üniversitesi

  • Kasım 2011 Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü

    TÜBİTAK

Burslar

  • 2001 - Devam Ediyor Yurtdışında Doktora ve Yükseklisans Öğrenim Bursu

    Milli Eğitim Bakanlığı