Kurumsal Kimliğin Tanımı ve Bankacılık Sektöründe Kurumsal Kimlik İle Halkla İlişkiler Arasındaki Etkileşim


BÜYÜKBAYKAL G. N.

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, cilt.2, sa.12, ss.793-800, 2002 (ESCI)

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 2 Sayı: 12
  • Basım Tarihi: 2002
  • Dergi Adı: İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
  • Derginin Tarandığı İndeksler: Emerging Sources Citation Index (ESCI), TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.793-800
  • İstanbul Üniversitesi Adresli: Evet