SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relation Between the Objectivity and the Context of a Survey Research
European Journal of Scientific Research
, cilt.42, sa.1, ss.93-105, 2010 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Critical Approach to Modern Conception in the Context of Objectivity and Qantitative Method
World Academy of Science, Engineering and Technology
, cilt.0042, ss.1315-1323, 2010 (Hakemli Dergi)
Do the PR Campaigns Provide Efficacy?
Communication Director, Magazine for Corporate Communications and Public Relations
, cilt.04/2007, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Sosyal Pazarlama Kavramının Analizi
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.125-134, 2007 (Hakemli Dergi)
Bant Reklamların Maç Sırasında Yayınlanmasının İzleyici Üzerindeki Etkileri
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.20, ss.253-259, 2004 (ESCI)
Halkla İlişkiler ve Basın Arasındaki İlişkiler
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.18, ss.371-382, 2003 (ESCI)
Haberin Söylemini Çözümlemek
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.17, ss.145-164, 2003 (ESCI)
Avrupa Birliği'ne Doğru Türk Toplumu
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.14, ss.463-493, 2002 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kanun Benim: Dizi Kahramanlar ve Ergen
9. Ergen Psikiyatrisi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2004, ss.66-68
Pros and Cons of Using New Communication Technologies in Public Relations: An Analysis of Public Relations Practitioners' Views
11th BledCom, 11th International Public Relations Research Symposium: New Concepts and Technologies for Public Relations, Public Affairs and Corporate Communication, Slovenya, 1 - 04 Temmuz 2004, ss.22-27
Kitap & Kitap Bölümleri
The Individual as an Active Subject Related to Agend Setting
Agenda Setting: Old and New Problems in the Old and New Media, Dobek-Ostrowska B., Lodzki B., Wanta W., Editör, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocclawskiego, Wroclaw, ss.53-68, 2012
Küresel Yoksullaşmanın Yerel Yoksulllaşmaya Dönüştürülmesinde Bir Güç ve Ksrşı Güç Olarak Halkla İlişkiler
Halkla İlişkiler ve Reklamın Anatomisi: Eleştirel Bir Kavrayış, Yıldırım Becerikli S., Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.103-118, 2011
Empatik Kurgulanmış Sempatik Kamu: Halkla İlişkilerde Hedef Kitlenin Kamulara Dönüştürülmesi
Halkla İlişkilerde İletişim Öznesi: Empati, Ertürk Y.D., Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.259-271, 2010
The Relation Between Media and Propaganda: An Analysis of the Photographs of Torture in Iraq
Mass Media: International Issues, Arampatzis A., Pasadeos Y., Editör, Athens Institute For Education And Research, Atina, ss.53-69, 2005
An Analysis of the Turkish Press in the Process of Public Opinion Formation Related to Global Terrorism
Elections, News Media and Public Opinion, Lopez-Escobar E., Algarra M. M., Editör, Navarra University, Pamplona, 2004
Yoksullaşma Karşıısnda Halkla İlişkilerin Anlamını Yeniden Düşünmek
2nd International Symposium: Communication in the Millenium, Görpe S., Editör, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi, İstanbul, ss.743-754, 2004