Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Examining Digital Perceptions Toward Migration to Türkiye in the Aftermath of Russian Military Aggression

International Conference “Communication in times of (poly)crisis and digital disruptive transformations, Bucuresti, Romanya, 22 - 23 Haziran 2023, ss.1

Algoritmaları Dehümanizasyon Kavramı Çerçevesinde Tartışmak

Yeni Medya Çalışmaları 5. Ulusal Kongre, Adana, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021

İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak

4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.87

Covid-19 ve Algoritmik Yanlılık: Küresel Bir Sağlık Krizinin Gölgesinde Algoritmik Yanlılığı Tartışmak

3rd Communication and Technology Conference 2021, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2021, ss.669-676 Sürdürülebilir Kalkınma

Understanding The Morphology of Branded Content on Facebook Through Data-Driven Approach

Central and Eastern European Communication and Media Conference 2019, Sofya, Bulgaristan, 19 - 21 Haziran 2019

Türkiye’de İç Güvenliğin Sağlanması Sürecinde Dijital İletişim Sistemlerinin Etkin Kullanımına İlişkin Farkındalığın Belirlenmesi

Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis” Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2019, ss.159-175

A Data Driven Study for Exploring Metrics of Successful Twitter Content

8th International Conference: “Turn Innovative Ideas Into Reality”, Maribor, Slovenya, 12 - 13 Kasım 2018, ss.144-146

Exploring Refugee Crisis and Hate-speech with Social Media Data: An Analysis via Text Mining on RT Facebook Fan Page

Digital Democracy: Critical Perspectives in the Age of Big Data, Stockholm, İsveç, 10 - 11 Kasım 2017, ss.17 Sürdürülebilir Kalkınma

Discovering The Refugee Crisis: An Analysis On Al Jazeera English Facebook Page

International Berlin Conference, Berlin, Almanya, 17 - 22 Mayıs 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Documenting And Categorizing Hate Speech: Investigating Islamophobia In User Comments On Social Networks

International Symposium of New Media from the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.26

Effect of Cultural Differences on Content Marketing Practices: A Pilot Study on Turkish and Lithuanian Youth

Communication and information sciences in network society: experience and insights: III, Vilnius, Litvanya, 9 - 10 Haziran 2016, ss.36

External Factors on Branded Blogs: A Study on Turkish Bloggers

14th International Symposium Communication in The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.13

Kitap & Kitap Bölümleri

Hibrit Bir Tehdit Olarak Bilgi Operasyonları ve Araçsallaşan Dezenformasyon: Baltık Ülkeleri Bağlamında Bir Değerlendirme

Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem: Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.149-170, 2023

Dijital Nefreti 7 Yıl Sonra Tekrar Betimlemek: Algoritma Güdümlü Nefret ve Çözüm Önerileri

Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya Gül Ünlü, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.43-60, 2023

Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek

Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.153-170, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma

Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.217-232, 2022

Yanlış Bilgiyle Mücadele Bağlamında Açık Verinin İşlevini Sorgulamak

Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkârı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editör, Kriter, İstanbul, ss.105-117, 2022

İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma

Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış, Aslı Yapar Gönenç,Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.281-296, 2022

Ağlı Bireylerden Ağlı Kamulara: Bağlı Olmanın Bireysel ve Kitlesel Halleri

Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya: Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ferihan Ayaz, Birgül Taşdelen, Editör, Eğitim, Konya, ss.89-98, 2022

ALGORİTMALARI DEHÜMANİZASYON KAVRAMI ÇERÇEVESİNDE TARTIŞMAK

Algoritmaların Gölgesinde Toplum ve İletişim, Oğuz Kuş, Editör, Alternatif Bilişim Derneği, Ankara, ss.53-66, 2021

Theoretical approach to big data analytics and neuromarketing: advances in understanding consumer trends

Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.279-295, 2021

İslamofobi, Dehümanizasyon ve Algı İnşası Bağlamında PEGIDA Hakkındaki Haber Videolarına Gelen Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile Analizi

Algı Yönetimi: Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi, Oğuz Göksu, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2021

Büyük Veri ve Açık Veri Kavramları Bağlamında Bilginin Demokratikleşmesini Sağlayan Yaratıcı Bir İletişim Aracı Olarak Veri Görselleştirme

Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu,Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2020

Understanding the Possible Contribution of Big Data Analysis to Storytelling Process

Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.141-154, 2018

Algoritmalar ve Filtre Baloncuğu Çağında Marka Değerinin Yönetilmesi Sorunsalı Üzerine

Kolektif Zeka: Yeni Medya Perspektifinden Katkılar, Oya Morva,Erkan Saka, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.167-192, 2018

Digital Marketing and Big Data: Crossing Paths in the Age of Digital Transformation

Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.127-140, 2018

Graffiti 2.0: Sosyal Ağlarla Kitle Kültürüne Entegre Edilen ve Yeniden Tanımlanan Graffiti

Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016

Dijital Dönüşümün Kıyısında: Büyük Veri, Bilgi Keşfi ve Halkla İlişkiler

Dijital Kavramlar, Olanaklar, Deneyimler, Nilüfer Timisi, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.109-126, 2016

Büyük Birader'den Büyük Veriye Gözetim Toplumu

İletişimde Sosyal Medya : Sosyal Medyada Etkileşim, Özlem Oğuzhan, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.53-82, 2015

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

56

Proje

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları