Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA İÇERİK ANALİZİ VE METİN MADENCİLİĞİNİN KULLANIMI
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.51, ss.177-191, 2022 (Hakemli Dergi)
Content Marketing in Online Learning Programs: A Research on EU-Funded ‘E-PROFMAN’ Project
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi (İNİF E-Dergi)
, cilt.7, sa.1, ss.56-74, 2022 (Hakemli Dergi)
Ülke İmajı ve Bilimsel Üretimi COVID-19 Aşıları Çerçevesinde Düşünmek: Sinovac Aşısı Hakkındaki Dijital Tartışmalar Üzerine Bir Araştırma
Erciyes İletişim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.187-204, 2022 (Hakemli Dergi)
Developing An Understanding On The Moment Of Crisis On Social Media By Analysing Tweets And Fac ebook Posts: Case Of An Electronic Music Festival
Öneri Dergisi
, cilt.12, sa.48, ss.37-55, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Examining Digital Perceptions Toward Migration to Türkiye in the Aftermath of Russian Military Aggression
International Conference “Communication in times of (poly)crisis and digital disruptive transformations, Bucuresti, Romanya, 22 - 23 Haziran 2023, ss.1
Dijital Karanlık Çağ: Bağımsız Kültürel Üretime Yönelik Tehditler ve İletişim Perspektifinden Çözüm Önerileri
18th Communication in the Millennium Symposium, Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021
Algoritmaları Dehümanizasyon Kavramı Çerçevesinde Tartışmak
Yeni Medya Çalışmaları 5. Ulusal Kongre, Adana, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021
İçerik Pazarlamada Kullanıcı Deneyimi Araştırmalarının İşlevini Tartışmak
4th Cultural Informatics, Communication & Media Studies, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2021, ss.87
Yeni Medyada Mülteciler Hakkındaki Söylemi Keşfetmek ve Sosyal Entegrasyonu Başarmak: Türkiye'deki Suriyeli Mülteciler ve Halkla İlişkiler Perspektifinden Potansiyel Çözümler
Moscow Readings 2020, Moscow, Rusya, 19 - 20 Kasım 2020
Understanding The Morphology of Branded Content on Facebook Through Data-Driven Approach
Central and Eastern European Communication and Media Conference 2019, Sofya, Bulgaristan, 19 - 21 Haziran 2019
Türkiye’de İç Güvenliğin Sağlanması Sürecinde Dijital İletişim Sistemlerinin Etkin Kullanımına İlişkin Farkındalığın Belirlenmesi
Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis” Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 3 - 04 Nisan 2019, ss.159-175
A Data Driven Study for Exploring Metrics of Successful Twitter Content
8th International Conference: “Turn Innovative Ideas Into Reality”, Maribor, Slovenya, 12 - 13 Kasım 2018, ss.144-146
Exploring Refugee Crisis and Hate-speech with Social Media Data: An Analysis via Text Mining on RT Facebook Fan Page
Digital Democracy: Critical Perspectives in the Age of Big Data, Stockholm, İsveç, 10 - 11 Kasım 2017, ss.17
Discovering The Refugee Crisis: An Analysis On Al Jazeera English Facebook Page
International Berlin Conference, Berlin, Almanya, 17 - 22 Mayıs 2017
Documenting And Categorizing Hate Speech: Investigating Islamophobia In User Comments On Social Networks
International Symposium of New Media from the Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.26
Türkiye ve Rusya Arasındaki Uçak Düşürme Krizinin Ülke Markası Bağlamında İncelenmesi: Ruptly Haber Sitesi Örneği
Yeni Medya Çalışmaları III. Ulusal Kongre, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Mart 2017, ss.80-81
External Factors on Branded Blogs: A Study on Turkish Bloggers
14th International Symposium Communication in The Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.13
Looking Through Different Lenses: Women’s Feminist Perspectives in Public Relations - Araştırma Fabiana Mariutti tarafından sunulmuştur.
EUPRERA 2015: Oslo, Oslo, Norveç, 1 - 03 Ekim 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Hibrit Bir Tehdit Olarak Bilgi Operasyonları ve Araçsallaşan Dezenformasyon: Baltık Ülkeleri Bağlamında Bir Değerlendirme
Toplumlar Arası İletişimde Yeni Dönem: Enformasyon Savaşından Dezenformasyon Savaşına, Fahrettin Altun, Editör, Paradigma Yayınları, İstanbul, ss.149-170, 2023
Dijital Nefreti 7 Yıl Sonra Tekrar Betimlemek: Algoritma Güdümlü Nefret ve Çözüm Önerileri
Dijital Duygu: Korkudan Nefrete Yastan Emojilere Dijital Duyguyu Anlamak, Derya Gül Ünlü, Editör, Sarmal Yayınevi, İstanbul, ss.43-60, 2023
Algoritmik Farkındalık ve Hayali Olanaklar: İnsan Hakları İhlallerinin Dijital Mekanizması Üzerine Düşünmek
Medya ve İnsan Hakları, Mehmet Ali Göngen,Yıldıray Kesgin, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.153-170, 2023
TikTok: Sosyal Medyada Bir Paradigma Dönüşümü
Literatürk Academia, Konya, 2022
TikTok ile Gerçeklerden Nasıl Kaçılır? Algoritmalarla Biricikleşen Kullanıcı Dünyası Üzerine Bir Tartışma
Mobil İletişim , Bilge Şenyüz,Fırat Tufan, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.217-232, 2022
Yanlış Bilgiyle Mücadele Bağlamında Açık Verinin İşlevini Sorgulamak
Yeni Medyada Yanlış Bilgi: Komplo Teorileri ve Bilimin İnkârı, Yıldıray Kesgin,Elif Karakoç Keskin, Editör, Kriter, İstanbul, ss.105-117, 2022
İçerik Pazarlamanın Marka Farkındalığı Oluşturmadaki Rolü: Uygulayıcılar Perspektifinden Türkiye ve Litvanya Örnekleminde Bir Tartışma
Medya, İletişim ve Örgütsel Davranış, Aslı Yapar Gönenç,Çağla Kaya İlhan, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.281-296, 2022
Ağlı Bireylerden Ağlı Kamulara: Bağlı Olmanın Bireysel ve Kitlesel Halleri
Bir Yaşam Alanı Olarak Dijital Medya: Kuramlar, Uygulamalar, Tartışmalar, Ferihan Ayaz, Birgül Taşdelen, Editör, Eğitim, Konya, ss.89-98, 2022
Theoretical approach to big data analytics and neuromarketing: advances in understanding consumer trends
Digital Siege, Sevimece Karadoğan Doruk,Seda Mengü,Ebru Ulusoy, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.279-295, 2021
İslamofobi, Dehümanizasyon ve Algı İnşası Bağlamında PEGIDA Hakkındaki Haber Videolarına Gelen Kullanıcı Yorumlarının Metin Madenciliği ile Analizi
Algı Yönetimi: Siyasal ve Dijital İletişim, Sosyal Medya ve Kitle İletişimi, Oğuz Göksu, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2021
Büyük Veri ve Açık Veri Kavramları Bağlamında Bilginin Demokratikleşmesini Sağlayan Yaratıcı Bir İletişim Aracı Olarak Veri Görselleştirme
Veri Görselleştirmeden Haberoyunlara, Gerçeklik Teknolojilerinden Nesnelerin İnternetine İletişim Çalışmalarında Yaratıcı ve Yenilikçi Uygulamalar, Pınar Eraslan Yayınoğlu,Banu Küçüksaraç, Editör, Literatürk, Konya, ss.227-249, 2020
Dijital Çağda Güvenliğin Dönüşümü ve Bir İç Güvenlik Aktörü Olarak Polis’ Sempozyumu E-Bildiri Kitabı
Yolcu E. (Editör), Vural A. M. (Editör), Yolcu Ö. (Editör), Kaya Erdem B. (Editör), Arda Ö. (Editör), Sarı Ü. (Editör), et al.
İstanbul Üniversitesi, İstanbul, 2019
Understanding the Possible Contribution of Big Data Analysis to Storytelling Process
Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.141-154, 2018
Algoritmalar ve Filtre Baloncuğu Çağında Marka Değerinin Yönetilmesi Sorunsalı Üzerine
Kolektif Zeka: Yeni Medya Perspektifinden Katkılar, Oya Morva,Erkan Saka, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.167-192, 2018
Digital Marketing and Big Data: Crossing Paths in the Age of Digital Transformation
Linking Business And Communication From A Sparkle To A Flame, Ašanin Gole, Pedja, Editör, Doba Business School, Maribor, ss.127-140, 2018
Graffiti 2.0: Sosyal Ağlarla Kitle Kültürüne Entegre Edilen ve Yeniden Tanımlanan Graffiti
Ağdaki Şüphe, Tolga Kara, Ebru Özgen, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2016
Dijital Dönüşümün Kıyısında: Büyük Veri, Bilgi Keşfi ve Halkla İlişkiler
Dijital Kavramlar, Olanaklar, Deneyimler, Nilüfer Timisi, Editör, Kalkedon, İstanbul, ss.109-126, 2016
Diğer Yayınlar
Seçim Yarışında Liderlerin TikTok Karnesi / PR Atölye Dergisi
Diğer, ss.51-52, 2024
Yerel Seçimlerde Kazananı TikTok Mu Belirleyecek? / Varlık Dergisi
Diğer, ss.18-19, 2023