Doç.Dr. Nilnur TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Reklam Ana Bilim Dalı


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Reklamcılık ve Tanıtım

Metrikler

Yayın

25

Tez Danışmanlığı

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2009

2003 - 2009

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji, Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım, Türkiye

Yaptığı Tezler

2009

2009

Doktora

Tüketim kültüründe ütopya: fantastik tasarım izleğindeki televizyon reklamları üzerine göstergebilimsel bir çalışma

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2003

2003

Yüksek Lisans

çocuğun kültürel yabancılaşmasında televizyonun rolü: ilköğretimde dil algılaması üzerine bir araştırma

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyoloji

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2019

2019

Eğiticinin Eğitimi Sertifika programı

Eğitim Yönetimi ve Planlama

İstanbul Üniversitesi

2019

2019

Erişkin eğitimi /

Eğitim Yönetimi ve Planlama

İstanbul Enstitüsü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

Reklamcılık ve Tanıtım

Akademik Unvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç.Dr.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2013 - 2017

2013 - 2017

Yrd.Doç.Dr.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

yan dal/ Çift ana dal komisyon bşk.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

muafiyet komisyonu

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2018 - 2019

2018 - 2019

mazaret kom.bşk.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2014 - 2019

2014 - 2019

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2017 - 2018

2017 - 2018

yan dal geçiş komisyon bşk.

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

çift ana dal /yan dal kom. bşk

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2013 - 2017

2013 - 2017

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

2013 - 2014

2013 - 2014

Program Koordinatörü

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2000 - 2002

2000 - 2002

Junior Danışman

ORSA İletişim Danışmanlığı

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Kültür Sosyolojisi

Lisans

Lisans

Kitle İLetişim ve Tüketim

Doktora

Doktora

Medya ve Kültürel Çalışmalar

Lisans

Lisans

İç staj

Lisans

Lisans

iletişim tarihi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

s-crm

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

seminer

Lisans

Lisans

mezuniyet

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

sosyal psikolojide tüketici davranışları

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

görsel iletişim tasarımı

Lisans

Lisans

Medya Okur yazarlığı

Lisans

Lisans

estetik

Lisans

Lisans

halkla ilişkilerde yeni iletişim teknolojileri

Lisans

Lisans

mezuniyet projesi

Lisans

Lisans

mezuniyet II

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

sosyal psikolojide tüketici davranışları

Lisans

Lisans

medya ve tüketim toplumu

Lisans

Lisans

mezuniyet I

Lisans

Lisans

reklam I

Lisans

Lisans

mezuniyt projesi

Lisans

Lisans

medya ve tüketim toplumu

Lisans

Lisans

reklamın temel ilkeleri

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2005

2005

"Agenda Setting Theory and a Research About 1 December World AIDS Week"

Tandaçgüneş N., Yalın B. D.

Health Challeges in Millenium International Symposıum, Yeditepe University, İstanbul, Türkiye, 21 - 26 Ağustos 2005, ss.882-889 Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

Mizah Dergilerinde Toplumsal Cinsiyet Rolleri Bağlamında Dişil İmajın Sunumu

Tandaçgüneş Kahraman N., Kalan Ö.

Ulusal İletişim Kongresi: Gülmenin Arkeolojisi ve Medyada Mizah Olgusu, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.363-375

2010

2010

Mesaj Stratejisi Olarak Reklamda Mizahın Kullanımı: Devingen Reklam Örneği Olarak Vodafone

Kalay A. M., Tandaçgüneş Kahraman N.

1.Ulusal İletişim Kongresi, Erzurum, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.866-877

2004

2004

An Analysis of Computer - Mediated Interpersonal Communication: ICQ chat

Yalın D., Tandaçgüneş Kahraman N.

II. Communication in Millennium, Internatıonal Symposuım, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Mart 2004, ss.33

Kitap & Kitap Bölümleri

2021

2021

Reklamcılıkta Artırılmış Gerçeklik Uygulamaları

TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N.

Reklamcılığın Evrimi; Kavramlar, Süreç ve Yeni Yönelimler, Eda Erdoğan, Nesrin Tan Akbulut, Duygu Talih Akkaya, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.369-397, 2021

2021

2021

Kuşaklararası Mobil Oyun Oynama Pratikleri Üzerine Nitel Bir İnceleme

TANDAÇGÜNEŞ KAHRAMAN N., MERİÇ E., BAŞER B.

Oyunların Dijital Hali, özge uğurlu akbaş, özgün arda kuş, Editör, urzeni, İstanbul, ss.77-118, 2021

2020

2020

Digital Transformation of Bourdieu's Concept of Habitus: A Study on Closed Facebook Groups for Freecycling

Tandaçgüneş Kahraman N.

Digital Transformation in Media & Society, Gül Akkor A.,Ertürk Y. D., Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.105-126, 2020 Creative Commons License

2018

2018

AN ALTERNATIVE HETEROTOPIA AGAINST CONSUMER CULTURE: TIME BANKING PROJECT AS A NEW PERSPECTIVE INTO THE GIFT ECONOMY IN NETWORK SOCIETY

Tandaçgüneş Kahraman N.

Examining cultural policies through digital communication, Doğan B.,Ünlü D., Editör, Igı Global Publications, Pennsylvania, ss.97-121, 2018

2015

2015

Yeni Medya ve Oyun Olgusunun Değişen Kültürel İşlevi: Advergaming

TANDAÇGÜNEŞ N.

Yeni Medya ve Reklam, Abdullah Özkan, Nilnur Tandaçgüneş, Betül Doğan, Editör, Derin, İstanbul, ss.253-279, 2015

2013

2013

Ütopya: Antikçağdan günümüze "mutluluk vaadi"

TANDAÇGÜNEŞ N.

Ayrıntı Yayınları, İstanbul, 2013

2012

2012

Kent Kültüründe Modernizm ve Sonrası: ‘Gözlemleyen Özne’ Olarak Flâneur’ü Yeniden Okumak

TANDAÇGÜNEŞ N.

Flanör Düşünce Arkaik Dönemde ve Dijital Medya Çağında Aylaklık, Hüseyin Köse, Editör, Ayrıntı, İstanbul, ss.97-137, 2012

2010

2010

Kamuoyu, İkna, Propaganda Kavramları ile Kamu Kurumlarında Halkla İlişkiler İlişkisi: T.C. Emniyet Teşkilatı Örneği

TANDAÇGÜNEŞ N.

Polis ve Halkla İlişkiler, Yıldız Dilek Ertürk, Editör, Kutupyıldızı, İstanbul, ss.39-53, 2010

2006

2006

IHD ve MAZLUM-DER'in İnsan Hakları Söylemi

Tandaçgüneş Kahraman N., Gül Ö., Yalın B. D.

İnsan Hakları: Gündelik bir Hayat Pratiği, Edibe Sözen Adem Ayten Murat İri, Editör, Alfa Basım Yayım, İstanbul, ss.51-71, 2006 Sürdürülebilir Kalkınma

2005

2005

Postmodernite Bağlamında Hiper - Gerçeklik ve Fantazya İmgesi: Toyota RAV4 Reklamı

TANDAÇGÜNEŞ N.

Reklamların İçinde N, Mete Çamdereli, Ahsen Morva, Nilnur Tandaçgüneş, Editör, Tablet, Konya, ss.89-123, 2005

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

4. Boyut

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Hakemlikler

Ocak 2022

Ocak 2022

CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES

ESCI Kapsamındaki Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

Selçuk İletişim

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

Ankara Üniversitesi Çevre Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES

ESCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2021

Ocak 2021

Selçuk İletişim

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2018

Nisan 2018

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2017

Şubat 2017

Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2015

Mayıs 2015

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2022

Ekim 2022

"Prekarya ve Toplumsal Güvence"

Çalıştay Organizasyonu

Tandaçgüneş Kahraman N.
İstanbul, Türkiye