Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Pandemi Sürecinde İnternet Haberciliği: Yerli Aşı Haberlerinin Sunumu Üzerine Bir İnceleme

ICOMS ULUSLARARASI İLETİŞİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU 2022, Sakarya, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2022, ss.73-81 Sürdürülebilir Kalkınma

Online Relationship Management Practices in Public Relations and Corporate Blogs: An Examination on Capital 500 Corporations

International Symposium of New Media From Past to the Future, İstanbul, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2017, ss.20

Kurumsal Web Sayfalarının Finansal Halkla İlişkiler Yönünden Kullanımı: Bankalara Yönelik Bir Araştırma

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.2, ss.478-493

Marka Halkla İlişkileri Yönünden Sosyal Medya: Kullanıcı Tarafından Oluşturulan Sosyal Medya İçeriklerinin Cep Telefonu Marka Tercihi Üzerindeki Etkisi

I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2014, cilt.1, ss.804-821

Use of Social Media in Political Communication: Arab Spring as a Case Study

GLOBAL & REGIONAL COMMUNICATIONS: PRESENT & FUTURE XIV BALTIC FORUM, Sankt-Peterburg, Rusya, 1 - 04 Aralık 2013, cilt.1, ss.59-60

Kitap & Kitap Bölümleri

Dijital Toplum, Dijital Vatandaşlık ve Dijital Okuryazarlık Üzerine

Dijital Medyanın Toplumsal Dinamikleri, Ayşegül Elif Çaycı,Berk Çaycı, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.97-111, 2021

Markalar Açısından Algı Yönetimi Nedir, Ne Değildir?

Algı Yönetimi, Oğuz Göksu, Editör, Literatürk, Konya, ss.269-282, 2021

Çocuklarda Marka Farkındalığı ve Marka Tercihi Oluşumunda Sosyal Medyanın Rolü

Yeni Medyada Çocuk ve İletişim, Ali Murat Kırık, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.235-271, 2019

Digitalization of Culture and Arts Communication: A Study on Digital Databases and Digital Publics

Handbook of Research on Examining Cultural Policies Through Digital Communication, Önay Doğan B.,Gül Ünlü,D., Editör, Igı Global Publications, New-York, ss.144-160, 2018

Algı Yönetimi Açısından Halkla İlişkilere Yöneltilen Eleştiriler ve İlişkisel Paradigma Ekseninde Bir Değerlendirme

İletişim Çalışmaları 2017, Aydın Ziya Özgür,Aytekin İşman, Editör, Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, ss.312-325, 2018

Marka İletişimi Yönetimi

Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.255-290, 2017

Halkla İlişkilerde İlişki Yönetimi

Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.224-254, 2017

Kamu Sektöründe Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler, Mengü S., Editör, İstanbul Üniversitesi Açık Ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul, ss.193-223, 2017

Kurumsal Algıların Yönetimi Açısından Sosyal Medya: Halkla İlişkiler Alanına Yönelik Bir Değerlendirme

Sosyal Medya Araştırmaları III Göz(et)lenen Toplumdan Göz(et)lenen Bireye, Büyükaslan A., Kırık, A. M., Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.367-396, 2016

Yeni Medya ve Kurumsal Reklamcılık

Yeni Medya ve Reklam, Özkan A., Tandaçgüneş N., Önay Doğan B., Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.41-66, 2015

Sivil Topluma Kavramsal, Kuramsal ve Tarihsel Bakış

Halkla İlişkiler Perspektifinden Sivil Toplum, Karayel Bilbil E., Editör, Pales Yayınları, İstanbul, ss.13-72, 2015

Kamusal Halkla İlişkiler

Der Yayınları, İstanbul, 2014

Metrikler

Yayın

70

Proje

3

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları