Dr.Öğr.Üyesi Gamze İNAN KAYA


Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı


Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Eğitim Bilimleri, Psikolojik Danışma ve Rehberlik, Eğitimin Psikolojik Temelleri

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

37

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2011

2008 - 2011

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler, Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler, Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

Sosyal İnşacı Yaklaşım Bağlamında Öğretmen-Öğrenci Etkileşiminin Nitel Bir İncelemesi

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Ensititüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler

2008

2008

Yüksek Lisans

Öğretmen Adaylarının Hedef Yönelimleri, Akademik ve Öğretmenlik Özyeterlikleri Arasındaki İlişkiler ile Bu Değişkenlerin Akademik Başarının Yordanmasındaki Rolü

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler

Yabancı Diller

C2 Ustalık

C2 Ustalık

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Eğitim Bilimleri

Psikolojik Danışma ve Rehberlik

Eğitimin Psikolojik Temelleri

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr.Öğr.Üyesi

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2012 - 2018

2012 - 2018

Yrd.Doç.Dr.

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2011 - 2012

2011 - 2012

Araştırma Görevlisi Dr.

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2006 - 2011

2006 - 2011

Araştırma Görevlisi

İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2016

2016

Eğitimde Merak ve İlgi

İNAN KAYA G.

Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)

2016

2016

Odysseus: Bir Sergüzeştçi Adam

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Psikeart , sa.46, ss.79-81, 2016 (Hakemsiz Dergi)

2013

2013

Pandora

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Psikeart , sa.30, ss.120-124, 2013 (Hakemsiz Dergi)

2012

2012

Pan’ın Olağan Zamansız Ziyaretleri

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Psikeart , sa.19, ss.130-132, 2012 (Hakemsiz Dergi)

2010

2010

Pygmalion ve Galateia

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Psikeart , sa.8, ss.172-174, 2010 (Hakemsiz Dergi)

2010

2010

Aphrodite, Ares, Hephaistos

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Psikeart , sa.9, ss.156-160, 2010 (Hakemsiz Dergi)

2010

2010

Seirenler: Sirenler Kimin için Çalıyor

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Psikeart , sa.2010, ss.156-159, 2010 (Hakemsiz Dergi)

2010

2010

Atmosferden Çıkmak

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Psikeart , sa.11, ss.136-139, 2010 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2017

2017

Anne Babaların Teknoloji Bağımlılığı Hakkındaki Bilgileri İle Dijital Ebeveynlik Davranışları Arasındaki İlişki

YILMAZ Ö., İNAN KAYA G., MUTLU BAYRAKTAR D.

YEŞİLAY 4. Uluslararası Teknoloji Bağımlılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2017, cilt.1, sa.1, ss.1

2017

2017

Ebeveynlerin Dijital Medyadaki Risklere Yönelik Bilgi Düzeyleri ve Dijital Ebeveyn Eğitimi

YILMAZ Ö., MUTLU BAYRAKTAR D., İNAN KAYA G.

International Educational Technology Symposium – IETS-2017, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.129-130

2016

2016

RELATIONS BETWEEN GOAL ORIENTATIONS, ACADEMIC AND TEACHER SELF EFFICACY IN PREDICTING ACHIEVEMENT

Kaya G.

7th International Edu World Conference (Edu World), Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, cilt.23, ss.1205-1214 identifier

2013

2013

Toward a View of Classroom Social Psychology: Examination of Real Life Classroom Situations

İNAN KAYA G.

15th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 20 - 23 Mayıs 2013, ss.1-12

2011

2011

The Effect of e-learning Based Computer Course on the Computer Self-efficacy Levels of Pre-service Teachers

ŞİMŞEK İ., İNAN G.

International Educational Technology Conference, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2011, ss.1039-1041

2007

2007

O¨z-Du¨zenlemeye Dayalı O¨gˆrenme Su¨reci

İNAN KAYA G.

4. Uluslararası C¸ocuk ve I·letis¸im Kongresi Uluslararası C¸ocuk Filmleri Festivali ve Kongresi : risk altındaki c¸ocuklar, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2007, ss.1-5

2007

2007

Egˆitimde Bas¸arı Gu¨du¨lenmesine Bir Yaklas¸ım: Bas¸arı Hedef Kuramı.

İNAN KAYA G.

Ulusal Teknik Egˆitim Mu¨hendislik ve Egˆitim Bilimleri Genc¸ Aras¸tırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2007, ss.1-5

Kitap & Kitap Bölümleri

2018

2018

Tanrılık Halleri

ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.

Doğan Kitap, İstanbul, 2018

2018

2018

Eğitimde Güdülenme

İNAN KAYA G.

Eğitim Psikolojisi, Poyraz C., İnan Kaya G. , Editör, Murat Yayıncılık, Ankara, ss.297-317, 2018

2018

2018

Bilişsel Yaklaşım ve Öğrenme

İNAN KAYA G.

Eğitim Psikolojisi, Poyraz C., İnan Kaya G. , Editör, Murat Yayıncılık, Ankara, ss.239-257, 2018

2018

2018

Toward a View of Classroom Social Psychology: An Examination of Real Life Classroom Situations

İNAN KAYA G.

Current Issues in Educational Methods and Theory in a Changing World, Gail Caruth, Marilena Ticusan, Editör, Atıner, Atina, ss.19-28, 2018

2018

2018

Teachers' Perceptions Related to Classroom Management Issues

İNAN KAYA G.

Current Debates in Education, Şenel Gerçek, Editör, Ijopec, London, ss.107-116, 2018

2017

2017

A Qualitative Analysis of Teacher-Student Interaction From Social Constructionist Perspective

İNAN KAYA G.

Current Debates in Education, Akfırat O.N., Staub D.F., Yavaş G., Editör, Ijopec, Londra, ss.335-354, 2017

2017

2017

A Parental Practice: Sharenting

İNAN KAYA G., Kaya U.

Current Debates in Education, Akfırat O.N., Staub D.F., Yavaş G., Editör, Ijopec, Londra, ss.471-484, 2017

2015

2015

MİND LAB Türkiye Araştırması

ERDOĞAN İ., İNAN KAYA G.

Mind Lab Eğitim Kitabevi, İstanbul, 2015

2012

2012

Özel eğitim ve rehberlik

İNAN KAYA G.

Öğretmen ve Öğretmen Adayları için Rehberlik, İşmen-Gazioğlu E., Mertol-İlgar Ş., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.369-403, 2012