Eğitim Bilgileri
2008 - 2011
2008 - 2011Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler, Türkiye
2006 - 2008
2006 - 2008Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler, Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Sosyal İnşacı Yaklaşım Bağlamında Öğretmen-Öğrenci Etkileşiminin Nitel Bir İncelemesi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Ensititüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler
2008
2008Yüksek Lisans
Öğretmen Adaylarının Hedef Yönelimleri, Akademik ve Öğretmenlik Özyeterlikleri Arasındaki İlişkiler ile Bu Değişkenlerin Akademik Başarının Yordanmasındaki Rolü
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitimde Psikolojik Hizmetler
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Eğitimin Psikolojik Temelleri
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr.Öğr.Üyesi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2012 - 2018
2012 - 2018Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2011 - 2012
2011 - 2012Araştırma Görevlisi Dr.
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2006 - 2011
2006 - 2011Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
2018
2018Yüksek Lisans
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK ERTELEME DAVRANIŞLARININ ALGILADIKLARI ANNE-BABA TUTUMLARI VE DENETİM ODAĞI AÇISINDAN İNCELENMESİ
İNAN KAYA G.
E.Özzorlu(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
ERGENLERDE SOSYAL MEDYAYA YÖNELİK TUTUM, SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU VE SOSYAL KAYGI ARASINDAKİ İLİŞKİLER
İNAN KAYA G.
H.Altınay(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Lise Öğrencilerine Öznel İyi Oluş ve Akılcı Olmayan İnançlar Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
İNAN KAYA G.
H.AYDOĞDU(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Psikolojik Danışma ve Rehberliğin Tarihsel ve Karşılaştırmalı Temelleri
İNAN KAYA G.
M.NJOYA(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarının Akademik Özyeterlik Algıları ve Algıladıkları Öğretmen Davranışları Açısından İncelenmesi
İNAN KAYA G.
M.Sezgin(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Teacher classroom interactions and behaviours: Indications of bias
Inan-Kaya G., Rubie-Davies C. M.
LEARNING AND INSTRUCTION , cilt.78, 2022 (SSCI)
2018
2018Dijital Ebeveynlik Tutum Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
İNAN KAYA G., MUTLU BAYRAKTAR D., YILMAZ Ö.
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , sa.46, ss.149-173, 2018 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018
2018Digital Parenting: Perceptions on Digital Risks
İNAN KAYA G., MUTLU BAYRAKTAR D., YILMAZ Ö.
KALEM ULUSLARARASI EĞİTİM VE İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ , cilt.8, sa.1, ss.131-157, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Oyun, Gelis¸im ve Tarihsel Olarak Oyunun Egˆitimdeki Yeri
İNAN KAYA G.
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , sa.2, ss.66-78, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018Construction of academic success and failure in school memories.
İNAN KAYA G.
Educational Research and Reviews , cilt.13, sa.1, ss.12-20, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Relations between Scientific Epistemological Beliefs and Goal Orientations of Pre-Service Teachers
İNAN KAYA G.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.10, ss.33-42, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017THE PERCEPTION OF STUDENTS’ ON HISTORY IN NONEDUCATIONAL TV SERIES
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences , cilt.23, ss.552-557, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Eğitimde Merak ve İlgi
İNAN KAYA G.
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, sa.2, ss.103-114, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Odysseus: Bir Sergüzeştçi Adam
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
Psikeart , sa.46, ss.79-81, 2016 (Hakemsiz Dergi)
2012
2012Pan’ın Olağan Zamansız Ziyaretleri
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
Psikeart , sa.19, ss.130-132, 2012 (Hakemsiz Dergi)
2011
2011Eylem araştırması: Eğitimde değişimin yaratılmasında öğretmenin gücü
İNAN KAYA G.
CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.9, sa.2, ss.481-486, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010Pygmalion ve Galateia
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
Psikeart , sa.8, ss.172-174, 2010 (Hakemsiz Dergi)
2010
2010Aphrodite, Ares, Hephaistos
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
Psikeart , sa.9, ss.156-160, 2010 (Hakemsiz Dergi)
2010
2010Kendine Mahkum Narkissos: Başkasını Sevmeyen Kendini Sevsin
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
Psikeart , sa.7, ss.8-14, 2010 (Hakemsiz Dergi)
2010
2010Seirenler: Sirenler Kimin için Çalıyor
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
Psikeart , sa.2010, ss.156-159, 2010 (Hakemsiz Dergi)
2010
2010Atmosferden Çıkmak
ŞAR İŞBİLEN E., İNAN KAYA G.
Psikeart , sa.11, ss.136-139, 2010 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2017
2017Anne Babaların Teknoloji Bağımlılığı Hakkındaki Bilgileri İle Dijital Ebeveynlik Davranışları Arasındaki İlişki
YILMAZ Ö., İNAN KAYA G., MUTLU BAYRAKTAR D.
YEŞİLAY 4. Uluslararası Teknoloji Bağımlılığı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Kasım 2017, cilt.1, sa.1, ss.1
2017
2017Ebeveynlerin Dijital Medyadaki Risklere Yönelik Bilgi Düzeyleri ve Dijital Ebeveyn Eğitimi
YILMAZ Ö., MUTLU BAYRAKTAR D., İNAN KAYA G.
International Educational Technology Symposium – IETS-2017, Sivas, Türkiye, 27 - 28 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.129-130
2016
2016RELATIONS BETWEEN GOAL ORIENTATIONS, ACADEMIC AND TEACHER SELF EFFICACY IN PREDICTING ACHIEVEMENT
Kaya G.
7th International Edu World Conference (Edu World), Pitesti, Romanya, 4 - 05 Kasım 2016, cilt.23, ss.1205-1214
2014
2014ÖĞRENCİLERİN MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARININ AKADEMİK ÖZYETERLİK ALGILARI VE ALGILADIKLARI ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
Sezgin M., İNAN KAYA G.
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.506-524
2013
2013Toward a View of Classroom Social Psychology: Examination of Real Life Classroom Situations
İNAN KAYA G.
15th Annual International Conference on Education, Atina, Yunanistan, 20 - 23 Mayıs 2013, ss.1-12
2011
2011The Effect of e-learning Based Computer Course on the Computer Self-efficacy Levels of Pre-service Teachers
ŞİMŞEK İ., İNAN G.
International Educational Technology Conference, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2011, ss.1039-1041
2010
2010The relationships between the academic self-efficacy, computer self-efficacy and academic achievement of pre-service teachers on computer education course
ŞİMŞEK İ., İNAN G.
3rd International Future-Learning Conference, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2010, ss.460-467
2009
2009Bireycilik ve Toplulukçuluk Bağlamında Türkiye’de Danışman Danışan İlişkisi.
İŞMEN GAZİOĞLU A. E., Benk A., İNAN KAYA G., Yılmaz Atamanoğlu B., Yavuz Güler Ç., SERİN H., et al.
V. Ulusal Aile ve Evlilik Terapileri Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mart 2009, ss.22-23
2007
2007O¨z-Du¨zenlemeye Dayalı O¨gˆrenme Su¨reci
İNAN KAYA G.
4. Uluslararası C¸ocuk ve I·letis¸im Kongresi Uluslararası C¸ocuk Filmleri Festivali ve Kongresi : risk altındaki c¸ocuklar, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2007, ss.1-5
2007
2007Egˆitimde Bas¸arı Gu¨du¨lenmesine Bir Yaklas¸ım: Bas¸arı Hedef Kuramı.
İNAN KAYA G.
Ulusal Teknik Egˆitim Mu¨hendislik ve Egˆitim Bilimleri Genc¸ Aras¸tırmacılar Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2007, ss.1-5
Kitap & Kitap Bölümleri
2018
2018Eğitimde Güdülenme
İNAN KAYA G.
Eğitim Psikolojisi, Poyraz C., İnan Kaya G. , Editör, Murat Yayıncılık, Ankara, ss.297-317, 2018
2018
2018Bilişsel Yaklaşım ve Öğrenme
İNAN KAYA G.
Eğitim Psikolojisi, Poyraz C., İnan Kaya G. , Editör, Murat Yayıncılık, Ankara, ss.239-257, 2018
2018
2018Toward a View of Classroom Social Psychology: An Examination of Real Life Classroom Situations
İNAN KAYA G.
Current Issues in Educational Methods and Theory in a Changing World, Gail Caruth, Marilena Ticusan, Editör, Atıner, Atina, ss.19-28, 2018
2018
2018Teachers' Perceptions Related to Classroom Management Issues
İNAN KAYA G.
Current Debates in Education, Şenel Gerçek, Editör, Ijopec, London, ss.107-116, 2018
2017
2017A Qualitative Analysis of Teacher-Student Interaction From Social Constructionist Perspective
İNAN KAYA G.
Current Debates in Education, Akfırat O.N., Staub D.F., Yavaş G., Editör, Ijopec, Londra, ss.335-354, 2017
2017
2017A Parental Practice: Sharenting
İNAN KAYA G., Kaya U.
Current Debates in Education, Akfırat O.N., Staub D.F., Yavaş G., Editör, Ijopec, Londra, ss.471-484, 2017
2015
2015MİND LAB Türkiye Araştırması
ERDOĞAN İ., İNAN KAYA G.
Mind Lab Eğitim Kitabevi, İstanbul, 2015
2012
2012