Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A case of an EU-funded online educational program in strategic communication, innovative management and leadership: The e-PROFMAN

ITICAM International Trends and Issues in Communication & Media Conference, Berlin, Almanya, 17 - 19 Temmuz 2017, ss.14

Roles of Public Relations Practitioners in Turkey

14. International Symposium Communication in the Millennium, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.1

The extent that Turkish public relations agencies cover in the Turkish economy and their clients profiles.

XIVth International Baltic Forum "Global and Regional communication: Present and Future", Rusya, 1 - 04 Aralık 2012, ss.65 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action: How Start-Ups Do and Should Communicate with Their Publics Effectively

Entrepreneneurial and Communicative Mind in Action , Pedja Asanin Gole, Editör, Pearson Education , London, ss.16-26, 2021

Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Sosyal Medya Yönetimiyle İlgili Rolleri

Dijital İletişimde Güncel Konular, Dr. Öğr. Üyesi Pınar Aslan, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.157-185, 2020

Integrated Marketing Communication vs. Omnichannel Marketing: What Is There For Us?

Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.109-126, 2018

Effective Business Communication in the World of Chaos

Linking Business and Communication: From a Sparkle to Flame, Gole P. A. , Editör, Doba Business School, Maribor, Slovenia, Maribor, ss.87-108, 2018

Corporate Storytelling

Storytelling in All Aspects, Mengü S., Aslan P., Gül Ünlü D., Editör, Peter Lang, Frankfurt Am Main, ss.37-46, 2017

Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication

Trust in Communication Management, Prof. Dr. Aydemir Okay, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.211-224, 2016

Reading Public Opinion Polls in the Process of Trust-Focused Political Communication

Trust in Communication Management, Okay A., Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.225-57, 2016

Ikna ve Reklam

Reklamı Anlamlandırmak, Prof. Dr. Seda Çakar Mengü, Editör, Der'in Yayınları, İstanbul, ss.147-207, 2016

7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları

Siyasetin Iletisim Odagı - Seçim Kampanyaları, Doç. Dr. Abdullah Özkan, Editör, Egitim Yayınevi, Konya, ss.111-205, 2015

Metrikler

Yayın

18

Proje

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları