Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Çevrimiçi Pazaryerlerinin Sunduğu Yapay Zekâ Temelli Uygulamaların Bilinçli Tüketim Bağlamında İncelenmesi

IV. International Conference on Economics - EconTR2023, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2023, ss.95-96

İş Modellerinin Teknoloji ve Tüketici Temelli Dönüşüm Sürecine Yönelik Bir Yaklaşım Önerisi

Ulaştırma ve Lojistik Ulusal Kongresi, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.57-58

Tüketicilerin Çevrimiçi İçeriklere Yönelik Bilgi Kalite Algılamalarında Biliş İhtiyacının Rolü

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.717-730

The Effect of Brand Personality on Consumers’ Brand Preference: The Mediating Role of Self-Expressive Value of Brand

International Congress of Management Economy and Policy (ICOMEP 2016), İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Kasım 2016, ss.3536-3553

Kitap & Kitap Bölümleri

Logistics Service Quality as a Determinant of Customer Loyalty in Online Retailing

Contemporary Challenges and Practices in Logistics and Supply Chain Management, Abdullah Okumuş,Ebru Demirci,Muhammet Gül, Editör, Istanbul University Press, İstanbul, ss.1, 2024

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Pazarlama Araştırmaları

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Satış Yönetimi ve Kişisel Satış

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2023

Kişisel Satışın Dijitalleşme Süreci: Hızlandırıcı ve Engelleyici Faktörler

Pazarlamanın Dijital Dönüşümü: Pazarlama 5.0, Hatice Seçil Fettahlıoğlu,Fatma Gül Bilginer Ozsaatcı, Editör, Özgür Yayınları, Gaziantep, ss.389-416, 2023

Profesyonel Satış Yönetimi

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Bilimsel Araştırma Teknikleri

İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi, İstanbul, 2022

Kaynak ve Bilgi Kredibilitesi Açısından Tüketici Bilgi Edinme Sürecinin Modellenmesi

İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul, 2019