Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Between Europe and Orient: City Branding Cases from Turkey

2nd International Branding Conference 2015, Lajeado, Brezilya, 1 - 03 Ekim 2015, ss.833-853

Analyzing Your Brand in Social Media: Web and Text Mining

2nd International Branding Conference 2015, Lajeado, Brezilya, 1 - 03 Ekim 2015, ss.1

Voluntary Simplicity Intentions over Holiday Choices

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2015, Marsilya, Fransa, 16 - 18 Eylül 2015, ss.1

Determining the Main Characteristics of Internet Addicts

The 9th International Multi-Conference on Society, Cyberneticvs and Informatics, Orlando, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Temmuz 2015, ss.125-130

Social Media And The Era Of Addiction

8th International Multi-Conference on Society, Orlando, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Temmuz 2014, ss.110-115

Social Media in a dictionary format: Online Community of eksisozluk.com

26th IABD Annual Conference, San Diego, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Nisan 2014, ss.37-38

Discovering The Customers See From Your Logo/Emblem: An Eye Tracking Study

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Prag, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.42

Remodeling the Customer Satisfaction Through Service Quality in Banking Industry with CATREG Analysis

2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Prag, Çek Cumhuriyeti, 13 - 17 Eylül 2013, ss.35

CSR and Service Quality Perceptions in Airline Business and Effects on the Customer Satisfaction

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2013, Graz, Avusturya, 11 - 13 Eylül 2013, ss.1

Multiple Buying Behavior as An Indicator of Brand Loyalty: An Association Rule Application

13th Industrial Conference on Data Mining ICDM 2013, New Jersey, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 21 Temmuz 2013, ss.193-204

Ethnography & Netnography in Marketing Research

3rd International Conference: Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic & Administrative Sciences (Q.M.E.A.S 2013), Atina, Yunanistan, 23 - 24 Mayıs 2013, ss.448-551

B2C Market Segment Evaluation Using The AHP Based Simulation Approach For The Automobile Sector

3rd International Conf. on Quantitative and Qualitative Methodologies in the Economic and Administrative Sciences, Athens, Yunanistan, 23 - 24 Mayıs 2013, ss.1-10

From Earth to Table: A Cross Cultural Study on Wine Consumption Habits

LUPCON European Marketing Conference, Almanya, 1 - 04 Ekim 2012, ss.1

Consumer Perception of Fair Trade: A Cross-cultural Study

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2009, Finlandiya, 1 - 04 Aralık 2009, ss.849-861

Corporate Social Responsibility in Culture and Art

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-21 Sürdürülebilir Kalkınma

Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14 Sürdürülebilir Kalkınma

Understanding Unethical Consumer Behavior

INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1

Exploring the Differences Between Heavy and Light Users of Internet News Websites

7th International Marketing Trends Congress, Venice, İtalya, 1 - 04 Şubat 2008, ss.1-25

Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users

3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84

Çocuklara Yönelik Reklamlarda Animasyon ve Hatırlama İlişkisi

11. Ulusal Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2006, ss.267-290

Kitap & Kitap Bölümleri

Gıda Perakendeciliğinde Sürdürülebilirlik

Tedarik Zinciri Yönetiminde Sürdürülebilirlik ve Teknoloji, Onur Çetin, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.77-91, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü

Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 9 Basım, Kemal Kurtuluş, Editör, Filiz Kitapevi, İstanbul, ss.641-668, 2009

Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü

Pazarlama Araştırmaları, Kurtuluş K., Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2008

Televizyon Reklamlarında Marka Hatırlanması Ölçümü

Pazarlama Araştırmaları Genişletilmiş 8 Baskı, Kemal Kurtuluş, Editör, Literatür Yayınları, İstanbul, ss.745-771, 2006

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

36

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları