Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

An Attempt to Develop an Alternative Scale to Measure Cusstomer Based Corporate Reputation

8th Annual International Conference on Global Business, Engineering, Energy, Agriculture, and Health, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 26 Haziran 2016, ss.1

Corporate Social Responsibility Programs in Turkey: A Content Analysis

CRRC Corporate Responsibility Research Conference 2008, Birleşik Krallık, 1 - 04 Aralık 2008, ss.1-14 Sürdürülebilir Kalkınma

Understanding Unethical Consumer Behavior

INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1

The Relationship Between Consumers' Attitudes Toward Fair Trade Issues And Their Values

INTERNATIONA L CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMY, Romanya, 1 - 04 Kasım 2008, ss.1

A Taxonomy Of Code Of Ethics In Banks Operating In Turkey

PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1

Toward Corporate Social Responsibility And Their Demographic Characteristics

PROFESSIONAL ETHICS IN BUSINESS AND SOCIAL LIFE, 21TH EBEN ANNUAL CONFERENCE, İspanya, 1 - 04 Ekim 2008, ss.1

Segmenting Women According To Their Socially Responsible Consumption Behavior

GLOBAL ACADEMY OF BUSINESS AND ECONOMIC RESEARCH (GABER), Amerika Birleşik Devletleri, 1 - 04 Eylül 2008, ss.1

Gender Based Socially Responsible Consumption Behaviors

YIRCOBS' 08 Yeditepe International Research Conference on Business Strategies, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2008, ss.1

Determining The Differences Between Private and Manufacturers’ Brand Detergent Users

3rd International Conference on Business, Management and Economics (ICBME), Türkiye, 1 - 04 Aralık 2007, cilt.2, ss.69-84

A Study About the Relationship Between Customers? Value Perception of Cellular Phone Buying Behavior and Their Individual Values

Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1

Determining The Differences Between Private And Manufacturers' Brand Detergent Users

Third International Conference on Business, Management and Economics, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2007, ss.1

Deodorant Kullanan Tüketicilerin, Deodorant Satın Alırken Önem Verdikleri Unsurların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Kayseri, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2003, ss.291-306

Kitap & Kitap Bölümleri

Türk Kahvesi ve Üçüncü Nesil Kahvelerde Ürüne Karşı İlgilenim

Pazarlama ve Organizasyon Perspektifinden Kuramlar ve Tartışmalar, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.126-153, 2021

Uluslararası Pazarlama Çevresi

Uluslararası Pazarlama, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015

Firmaların Konumlarına Göre Rekabet Stratejileri

Pazarlama Yönetimi, Komisyon, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1, 2015

Metrikler

Yayın

45

Atıf (WoS)

91

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

109

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

6

Tez Danışmanlığı

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları