Yayınlar & Eserler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A Comprehensive Review on the Role of Marketing Innovation in a Sustainable Competitive Advantage

International Conference on Global Competition Innovation Management, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.96

Küreselleşen Dünyada Bilgi Toplumu ve Türkiye’nin Yeri

5. Orta Anadolu İşletmecilik Kongresi, Tokat, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2006, ss.281-284

Bilgi Toplumu ve Türkiye

IV. Bilişim Günleri - Küreselleşen Dünyamızda Bilgi Politikaları, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2004

Yeni Ekonomi, Getirdiği Sorunlar ve Mahremiyet

IX. Türkiye İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2003

Bilgi Toplumunda Düzenleyici Kurumun Gereği ve Yapısı

IX. Türkiye İnternet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 11 - 13 Aralık 2003

Kitap & Kitap Bölümleri

The Role of Social Marketing Activities for Removing the Obscruity of Non-Governmental Organisations in Turkey: The Case of Friedrich Naumann Foundation

Turkish German Affairs from an Interdisciplinary Perspective, Nuroğlu E., Bayrak Meydanoğlu E. S., Bayraklı E., Editör, Peter Lang Edition, Frankfurt, ss.277-297, 2015

Metrikler

Yayın

7

Proje

7

Fikri Mülkiyet

1