A. K. ŞEKERKAYA And G. ERDOĞAN, "MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ," Öneri Dergisi , vol.14, no.52, pp.372-400, 2019
ŞEKERKAYA, A. K. And ERDOĞAN, G. 2019. MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ. Öneri Dergisi , vol.14, no.52 , 372-400.
ŞEKERKAYA, A. K., & ERDOĞAN, G., (2019). MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ. Öneri Dergisi , vol.14, no.52, 372-400.
ŞEKERKAYA, Ahmet, And Gülçin ERDOĞAN. "MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ," Öneri Dergisi , vol.14, no.52, 372-400, 2019
ŞEKERKAYA, Ahmet K. And ERDOĞAN, Gülçin. "MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ." Öneri Dergisi , vol.14, no.52, pp.372-400, 2019
ŞEKERKAYA, A. K. And ERDOĞAN, G. (2019) . "MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ." Öneri Dergisi , vol.14, no.52, pp.372-400.
@article{article, author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA And author={Gülçin ERDOĞAN}, title={MARKA KİŞİLİĞİNİN VE MARKA SADAKATİNİN OLUŞUMUNDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ROLÜ}, journal={Öneri Dergisi}, year=2019, pages={372-400} }