G. YOLAÇ And İ. AKYÜZ, "Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.11, pp.133-143, 2014
YOLAÇ, G. And AKYÜZ, İ. 2014. Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.11 , 133-143.
YOLAÇ, G., & AKYÜZ, İ., (2014). Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.11, 133-143.
YOLAÇ, Gökhan, And İrfan AKYÜZ. "Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.11, 133-143, 2014
YOLAÇ, Gökhan And AKYÜZ, İrfan. "Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.11, pp.133-143, 2014
YOLAÇ, G. And AKYÜZ, İ. (2014) . "Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.11, pp.133-143.
@article{article, author={Gökhan YOLAÇ And author={İrfan AKYÜZ}, title={Tüketici Kararlarında Etkin Bir Role Sahip Olan Pazar Kurtlarının Demografik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={133-143} }