B. ZEYBEK, "Marka İmajının Oluşumunda Reklamın Yeri," In İletişim Çalışmaları 2016 , Sakarya: Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2016, pp.529-557.
ZEYBEK, B. Marka İmajının Oluşumunda Reklamın Yeri. 2016. In İletişim Çalışmaları 2016 , Sakarya Üniversitesi Yayınları, Sakarya, 529-557.
ZEYBEK, B., (2016). Marka İmajının Oluşumunda Reklamın Yeri. İletişim Çalışmaları 2016 (pp.529-557), Sakarya: Sakarya Üniversitesi Yayınları.
ZEYBEK, BURCU. "Marka İmajının Oluşumunda Reklamın Yeri." In İletişim Çalışmaları 2016 , 529-557. Sakarya: Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2016
ZEYBEK, BURCU. "Marka İmajının Oluşumunda Reklamın Yeri." İletişim Çalışmaları 2016 , Sakarya Üniversitesi Yayınları, 2016, pp.529-557.
ZEYBEK, B. (2016) "Marka İmajının Oluşumunda Reklamın Yeri", İletişim Çalışmaları 2016 . Sakarya: Sakarya Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={BURCU ZEYBEK}, chaptertitle={Marka İmajının Oluşumunda Reklamın Yeri}, booktitle={ İletişim Çalışmaları 2016}, publisher={Sakarya Üniversitesi Yayınları}, city={Sakarya},year={2016} }