A. K. ŞEKERKAYA, "Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması," İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.32, no.2, 2003
ŞEKERKAYA, A. K. 2003. Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması. İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.32, no.2 .
ŞEKERKAYA, A. K., (2003). Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması. İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.32, no.2.
ŞEKERKAYA, Ahmet. "Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması," İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.32, no.2, 2003
ŞEKERKAYA, Ahmet K. . "Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması." İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.32, no.2, 2003
ŞEKERKAYA, A. K. (2003) . "Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması." İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi , vol.32, no.2.
@article{article, author={Ahmet Kemal ŞEKERKAYA}, title={Sigara Kullanan Tüketicilerin Kullandıkları Sigara Markasının İmajına Yönelik Algılarına Göre Gruplandırılması}, journal={İ.Ü.İşletme Fakültesi Dergisi}, year=2003}