E. Özkan. Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility . İstanbul: İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları2019, pp.310
Özkan, E. 2019. Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility . İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, İstanbul.
Özkan, E., (2019). Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility . İstanbul: İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları.
Özkan, Erdem. Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility . İstanbul: İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, 2019
Özkan, Erdem. Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility . İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları, 2019.
Özkan, E. (2019) Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility . 1st edn. İstanbul: İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları.
@book{book, author={Erdem ÖZKAN}, title={ Modeling consumer information acquisition process based on source and information credibility }, publisher={İktisadî Araştırmalar Vakfı İktisadi İşletmesi Yayınları}, year={2019} }