D. GÜL ÜNLÜ And B. ZEYBEK, "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, pp.72-95, 2020
GÜL ÜNLÜ, D. And ZEYBEK, B. 2020. Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41 , 72-95.
GÜL ÜNLÜ, D., & ZEYBEK, B., (2020). Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, 72-95.
GÜL ÜNLÜ, DERYA, And BURCU ZEYBEK. "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, 72-95, 2020
GÜL ÜNLÜ, DERYA G. And ZEYBEK, BURCU. "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, pp.72-95, 2020
GÜL ÜNLÜ, D. And ZEYBEK, B. (2020) . "Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.11, no.41, pp.72-95.
@article{article, author={DERYA GÜL ÜNLÜ And author={BURCU ZEYBEK}, title={Sosyal Medya Fenomeni ve Marka İşbirliği: İşbirliği Paylaşımlarına İlişkin Instagram Kullanıcı Yorumları Üzerinden Bir Değerlendirme}, journal={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, year=2020, pages={72-95} }