B. Deligönül, "Garanti Sürecinde Tamir - Bakım Amacıyla İade Edilen Teknoloji Ürünlerinin Kargo Taşımalarında Meydana Gelen Hasarlanmada Kargo İşletmelerinin Sorumluluğu ," T.C. 8. Asliye Ticaret Mahkemesi (2018-392 E.)İstanbul, pp.5, 2019
Deligönül, B. 2019. Garanti Sürecinde Tamir - Bakım Amacıyla İade Edilen Teknoloji Ürünlerinin Kargo Taşımalarında Meydana Gelen Hasarlanmada Kargo İşletmelerinin Sorumluluğu . T.C. 8. Asliye Ticaret Mahkemesi (2018-392 E.), İstanbul, pp.5.
Deligönül, B., (2019). Garanti Sürecinde Tamir - Bakım Amacıyla İade Edilen Teknoloji Ürünlerinin Kargo Taşımalarında Meydana Gelen Hasarlanmada Kargo İşletmelerinin Sorumluluğu . T.C. 8. Asliye Ticaret Mahkemesi (2018-392 E.). İstanbul. pp.5.
Deligönül, Burak. Garanti Sürecinde Tamir - Bakım Amacıyla İade Edilen Teknoloji Ürünlerinin Kargo Taşımalarında Meydana Gelen Hasarlanmada Kargo İşletmelerinin Sorumluluğu . İstanbul: T.C. 8. Asliye Ticaret Mahkemesi (2018-392 E.), pp.5, 2019
Deligönül, Burak. "Garanti Sürecinde Tamir - Bakım Amacıyla İade Edilen Teknoloji Ürünlerinin Kargo Taşımalarında Meydana Gelen Hasarlanmada Kargo İşletmelerinin Sorumluluğu ." T.C. 8. Asliye Ticaret Mahkemesi (2018-392 E.), 2019, pp.5.
Deligönül, B. (2019). "Garanti Sürecinde Tamir - Bakım Amacıyla İade Edilen Teknoloji Ürünlerinin Kargo Taşımalarında Meydana Gelen Hasarlanmada Kargo İşletmelerinin Sorumluluğu ", İstanbul: T.C. 8. Asliye Ticaret Mahkemesi (2018-392 E.).
@expertreport{expertreport, author ={Burak DELİGÖNÜL}, title={Garanti Sürecinde Tamir - Bakım Amacıyla İade Edilen Teknoloji Ürünlerinin Kargo Taşımalarında Meydana Gelen Hasarlanmada Kargo İşletmelerinin Sorumluluğu }, corporate={T.C. 8. Asliye Ticaret Mahkemesi (2018-392 E.)}, city={İstanbul},year={2019} }