Ö. KALAN, "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Tüketim Biçimleriyle Birlikte Öğrenilmesinde Reklamın Rolü," In Toplumsal Cinsiyet Okumaları , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2021, pp.151-170.
KALAN, Ö. Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Tüketim Biçimleriyle Birlikte Öğrenilmesinde Reklamın Rolü. 2021. In Toplumsal Cinsiyet Okumaları , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 151-170.
KALAN, Ö., (2021). Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Tüketim Biçimleriyle Birlikte Öğrenilmesinde Reklamın Rolü. Toplumsal Cinsiyet Okumaları (pp.151-170), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
KALAN, Özlem. "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Tüketim Biçimleriyle Birlikte Öğrenilmesinde Reklamın Rolü." In Toplumsal Cinsiyet Okumaları , 151-170. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2021
KALAN, Özlem. "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Tüketim Biçimleriyle Birlikte Öğrenilmesinde Reklamın Rolü." Toplumsal Cinsiyet Okumaları , Nobel Akademik Yayıncılık, 2021, pp.151-170.
KALAN, Ö. (2021) "Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Tüketim Biçimleriyle Birlikte Öğrenilmesinde Reklamın Rolü", Toplumsal Cinsiyet Okumaları . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={Özlem KALAN}, chaptertitle={Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Tüketim Biçimleriyle Birlikte Öğrenilmesinde Reklamın Rolü}, booktitle={ Toplumsal Cinsiyet Okumaları}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2021} }