G. Ö. EROĞLU PEKTAŞ, "Türk Gazete Markalarının Marka Kişilik Özelliklerine Göre Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi," LUSLARARASI SOSYAL VE DOĞA BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (IJIRESON) , vol.1, no.1, pp.1-9, 2018
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. 2018. Türk Gazete Markalarının Marka Kişilik Özelliklerine Göre Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi. LUSLARARASI SOSYAL VE DOĞA BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (IJIRESON) , vol.1, no.1 , 1-9.
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö., (2018). Türk Gazete Markalarının Marka Kişilik Özelliklerine Göre Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi. LUSLARARASI SOSYAL VE DOĞA BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (IJIRESON) , vol.1, no.1, 1-9.
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide. "Türk Gazete Markalarının Marka Kişilik Özelliklerine Göre Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi," LUSLARARASI SOSYAL VE DOĞA BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (IJIRESON) , vol.1, no.1, 1-9, 2018
EROĞLU PEKTAŞ, Güzide Ö. . "Türk Gazete Markalarının Marka Kişilik Özelliklerine Göre Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi." LUSLARARASI SOSYAL VE DOĞA BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (IJIRESON) , vol.1, no.1, pp.1-9, 2018
EROĞLU PEKTAŞ, G. Ö. (2018) . "Türk Gazete Markalarının Marka Kişilik Özelliklerine Göre Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi." LUSLARARASI SOSYAL VE DOĞA BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (IJIRESON) , vol.1, no.1, pp.1-9.
@article{article, author={Güzide Öncü EROĞLU PEKTAŞ}, title={Türk Gazete Markalarının Marka Kişilik Özelliklerine Göre Çok Boyutlu Ölçekleme Yöntemi İle Değerlendirilmesi}, journal={LUSLARARASI SOSYAL VE DOĞA BİLİMLERİNDE YENİLİKÇİ ARAŞTIRMALAR DERGİSİ (IJIRESON)}, year=2018, pages={1-9} }