P. ERASLAN YAYINOĞLU, "Markalaşan Kentler ve Bütünleşik Marka İletişimi Uygulamaları," In Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2010, pp.1-40.
ERASLAN YAYINOĞLU, P. Markalaşan Kentler ve Bütünleşik Marka İletişimi Uygulamaları. 2010. In Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 1-40.
ERASLAN YAYINOĞLU, P., (2010). Markalaşan Kentler ve Bütünleşik Marka İletişimi Uygulamaları. Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular (pp.1-40), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
ERASLAN YAYINOĞLU, Pınar. "Markalaşan Kentler ve Bütünleşik Marka İletişimi Uygulamaları." In Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular , 1-40. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2010
ERASLAN YAYINOĞLU, Pınar E. . "Markalaşan Kentler ve Bütünleşik Marka İletişimi Uygulamaları." Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2010, pp.1-40.
ERASLAN YAYINOĞLU, P. (2010) "Markalaşan Kentler ve Bütünleşik Marka İletişimi Uygulamaları", Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={Pınar ERASLAN YAYINOĞLU}, chaptertitle={Markalaşan Kentler ve Bütünleşik Marka İletişimi Uygulamaları}, booktitle={ Halkla İlişkiler Yönetiminde Güncel Konular}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2010} }