S. MENGÜ. Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik. İstanbul: İü İletişim Fakültesi Yayınları2004, pp.200
MENGÜ, S. 2004. Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik . İü İletişim Fakültesi Yayınları, İstanbul.
MENGÜ, S., (2004). Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik . İstanbul: İü İletişim Fakültesi Yayınları.
MENGÜ, Seda. Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik . İstanbul: İü İletişim Fakültesi Yayınları, 2004
MENGÜ, Seda. Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik . İü İletişim Fakültesi Yayınları, 2004.
MENGÜ, S. (2004) Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik . 1st edn. İstanbul: İü İletişim Fakültesi Yayınları.
@book{book, author={Seda MENGÜ}, title={Televizyon Reklamlarında Kadına yönelik oluşturulan Toplumsal Kimlik}, publisher={İü İletişim Fakültesi Yayınları}, year={2004} }