Y. ŞEN, "İşletmelerde Müşteri Değeri Perspektifinde Sürdürülebilirlik," In İşletmelerde Sürdürülebilirlik Dinamikleri , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2017, pp.211-235.
ŞEN, Y. İşletmelerde Müşteri Değeri Perspektifinde Sürdürülebilirlik. 2017. In İşletmelerde Sürdürülebilirlik Dinamikleri , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 211-235.
ŞEN, Y., (2017). İşletmelerde Müşteri Değeri Perspektifinde Sürdürülebilirlik. İşletmelerde Sürdürülebilirlik Dinamikleri (pp.211-235), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
ŞEN, Yasemin. "İşletmelerde Müşteri Değeri Perspektifinde Sürdürülebilirlik." In İşletmelerde Sürdürülebilirlik Dinamikleri , 211-235. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2017
ŞEN, Yasemin. "İşletmelerde Müşteri Değeri Perspektifinde Sürdürülebilirlik." İşletmelerde Sürdürülebilirlik Dinamikleri , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2017, pp.211-235.
ŞEN, Y. (2017) "İşletmelerde Müşteri Değeri Perspektifinde Sürdürülebilirlik", İşletmelerde Sürdürülebilirlik Dinamikleri . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={Yasemin ŞEN}, chaptertitle={İşletmelerde Müşteri Değeri Perspektifinde Sürdürülebilirlik}, booktitle={ İşletmelerde Sürdürülebilirlik Dinamikleri}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2017} }